Υγιεινά Blondies με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο

Το τελευταίο διάστημα πειραματίζομαι αρκετά με γλυκίσματα χωρίς γλουτένη (όσοι έχετε συμμετάσχει σε κάποιο σχολείο διατροφής ή δουλεύετε προσωπικά μαζί μου γνωρίζετε τη σημασία μιας διατροφής προσεγμένης σε αντιθρεπτικά).

Κακά τα ψέματα έχουμε μεγαλώσει σε μια κουλτούρα αρτοσκευασμάτων και πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να φανταστούμε μια ζωή δίχως κέικ, μπισκότα, πίτσες και τα συναφή. Δουλειά μου ως σύμβουλος είναι να λύνω τέτοια προβλήματα δίνοντας εναλλακτικές!

Η παρακάτω συνταγή αποτελεί work in progress, ακόμα παίζω μαζί της σε σχέση με το γλυκαντικό και το ποια σοκολάτα θα προσθέσω. Την ανεβάζω παρόλα αυτά και σας καλώ να συμμετέχετε στο ταξίδι μου και να με βοηθήσετε με ιδέες και προτάσεις για την εξέλιξή της.

Ας περάσουμε όμως στο προκείμενο. Βασικό συστατικό μας θα είναι όχι το αλεύρι αλλά το ρεβίθι! Ναι ναι, σωστά διαβάσατε. Η συνταγή χρησιμοποιεί βρασμένο ρεβίθι και το αποτέλεσμα είναι αναπάντεχα ευχάριστο. Κάθε μπουκιά θα σας εκπλήξει με τη μαλακή γήινη υφή της. Ένα ακόμα plus σημείο, η υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και θρεπτικά λιπαρά που κάνουν τα συγκεκριμένα blondies μακράν προτιμότερα και χορταστικότερα από την πιο κλασσική εκδοχή τους.

Πάμε να δούμε τη συνταγή λοιπόν!

Εκτύπωση Συνταγής
Υγιεινά Blondies με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο
Χρόνος προετοιμασίας 25 λεπτά
Μερίδες
κομμάτια
Συστατικά
Χρόνος προετοιμασίας 25 λεπτά
Μερίδες
κομμάτια
Συστατικά
Οδηγίες
  1. Βράστε μισό πακέτο ρεβίθια έως ότου μαλακώσουν. Κρατήστε την ποσότητα που απαιτείται για τη συνταγή και τα υπόλοιπα βάλτε τα σε κάποια σαλάτα ή ετοιμάστε χούμους! Προθερμάνετε το φούρνο στους 180οC Κρατώντας τη σοκολάτα στη άκρη, προσθέσθε όλα τα υπόλοιπα υλικά στον πολυκόφτη ή στο μπλέντερ και πολτοποιήστε έως ότου αποκτήσετε ένα λείο μείγμα. Μεταφέρετε το μείγμα σε μπολ και προσθέστε τη σοκολάτα. Τοποθετήστε το μείγμα σε ένα μικρού μεγέθους βουτυρωμένο πυρέξ ή ταψάκι. Ψήστε για 20-25'.

Η Γκλόρια Κωνσταντουδάκη έχει πτυχίο Βιολόγου με πρακτική στη Μοριακή Βιολογία και Βιοτεχνολογία. Ως πιστοποιημένη Σύμβουλος Διατροφής και Ευεξίας, ενημερώνεται διαρκώς πάνω σε θέματα παχυσαρκίας, μεταβολισμού, ενδοκρινολογίας, διατροφής και υγείας. Από το 2012, μέσω άρθρων, ομιλιών και σεμιναρίων, μεταδίδει τις γνώσεις της, στοχεύοντας στην ορθότερη ενημέρωση πάνω σε βασικά θέματα που αφορούν την υγεία και το ευ ζειν. . https://bodylovecounseling.com . https://www.facebook.com/bodylovecounseling

Leave your thought

Υγιεινά Blondies με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο

Το τελευταίο διάστημα πειραματίζομαι αρκετά με γλυκίσματα χωρίς γλουτένη (όσοι έχετε συμμετάσχει σε κάποιο σχολείο διατροφής ή δουλεύετε προσωπικά μαζί μου γνωρίζετε τη σημασία μιας διατροφής προσεγμένης σε αντιθρεπτικά).

Κακά τα ψέματα έχουμε μεγαλώσει σε μια κουλτούρα αρτοσκευασμάτων και πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να φανταστούμε μια ζωή δίχως κέικ, μπισκότα, πίτσες και τα συναφή. Δουλειά μου ως σύμβουλος είναι να λύνω τέτοια προβλήματα δίνοντας εναλλακτικές!

Η παρακάτω συνταγή αποτελεί work in progress, ακόμα παίζω μαζί της σε σχέση με το γλυκαντικό και το ποια σοκολάτα θα προσθέσω. Την ανεβάζω παρόλα αυτά και σας καλώ να συμμετέχετε στο ταξίδι μου και να με βοηθήσετε με ιδέες και προτάσεις για την εξέλιξή της.

Ας περάσουμε όμως στο προκείμενο. Βασικό συστατικό μας θα είναι όχι το αλεύρι αλλά το ρεβίθι! Ναι ναι, σωστά διαβάσατε. Η συνταγή χρησιμοποιεί βρασμένο ρεβίθι και το αποτέλεσμα είναι αναπάντεχα ευχάριστο. Κάθε μπουκιά θα σας εκπλήξει με τη μαλακή γήινη υφή της. Ένα ακόμα plus σημείο, η υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και θρεπτικά λιπαρά που κάνουν τα συγκεκριμένα blondies μακράν προτιμότερα και χορταστικότερα από την πιο κλασσική εκδοχή τους.

Πάμε να δούμε τη συνταγή λοιπόν!


Εκτύπωση Συνταγής
Υγιεινά Blondies με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο
Χρόνος προετοιμασίας 25 λεπτά
Μερίδες
κομμάτια
Συστατικά
Χρόνος προετοιμασίας 25 λεπτά
Μερίδες
κομμάτια
Συστατικά
Οδηγίες
  1. Βράστε μισό πακέτο ρεβίθια έως ότου μαλακώσουν. Κρατήστε την ποσότητα που απαιτείται για τη συνταγή και τα υπόλοιπα βάλτε τα σε κάποια σαλάτα ή ετοιμάστε χούμους! Προθερμάνετε το φούρνο στους 180οC Κρατώντας τη σοκολάτα στη άκρη, προσθέσθε όλα τα υπόλοιπα υλικά στον πολυκόφτη ή στο μπλέντερ και πολτοποιήστε έως ότου αποκτήσετε ένα λείο μείγμα. Μεταφέρετε το μείγμα σε μπολ και προσθέστε τη σοκολάτα. Τοποθετήστε το μείγμα σε ένα μικρού μεγέθους βουτυρωμένο πυρέξ ή ταψάκι. Ψήστε για 20-25'.

Η Γκλόρια Κωνσταντουδάκη έχει πτυχίο Βιολόγου με πρακτική στη Μοριακή Βιολογία και Βιοτεχνολογία. Ως πιστοποιημένη Σύμβουλος Διατροφής και Ευεξίας, ενημερώνεται διαρκώς πάνω σε θέματα παχυσαρκίας, μεταβολισμού, ενδοκρινολογίας, διατροφής και υγείας. Από το 2012, μέσω άρθρων, ομιλιών και σεμιναρίων, μεταδίδει τις γνώσεις της, στοχεύοντας στην ορθότερη ενημέρωση πάνω σε βασικά θέματα που αφορούν την υγεία και το ευ ζειν. . https://bodylovecounseling.com . https://www.facebook.com/bodylovecounseling

Leave your thought