6 τονωτικά εναλλακτικά του καφέ

Στο προηγούμενο άρθρο του BODYLOVE αναφέρθηκα στο πώς λειτουργεί ο καφές και πώς επιδρά στον εγκέφαλο και στο σώμα

Σε αυτό καταλήγουμε πώς είναι προτιμότερο να κάνουμε χρήση καφέ με μέτρο και όχι άσκοπα. Τι γίνεται όμως όταν αποζητάμε κάτι να μας τονώσει χωρίς αυτό να είναι καφές;

Μην ανησυχείτε. Παρακάτω σας προτείνω αρκετές εναλλακτικές με ζεστά ή δροσερά ροφήματα που μπορούν να σας ξυπνήσουν ευχάριστα χωρίς τις δυσάρεστες παρενέργειες του καφέ.

Νερό με λεμόνι

Κάποιες φορές είναι τα απλά πράγματα που ξυπνούν τις αισθήσεις μας. Σε ένα ποτήρι προσθέστε παγωμένο νερό, χυμό από ένα λεμόνι και 1 κουταλάκι ξύσμα λεμονιού. Αν προτιμάτε τη γλυκιά γεύση προσθέστε λίγη στέβια.

Μέντα

Νιώθετε πεσμένοι; Ζωντανέψτε τις αισθήσεις σας με ένα τσάι από μέντα! Παράλληλα, κερδίζετε και δροσερή αναπνοή! Αν προτιμάτε μπορείτε να προσθέσετε παγάκια και να απολαύσετε τη δροσιστική δράση της μέντας κρύα.

Χαρούπι

Αν πιάνετε τον εαυτό σας να αποζητά μια κούπα καφέ φίλτρου δοκιμάστε αντί για καφέ να βάλετε καβουρδισμένο τρίμμα χουρουπιού. Προσθέστε το σκέτο, με κάποιο γλυκαντικό ή με προσθήκη κανέλας. Πρόκειται εξαιρετικό ρόφημα.

Κακάο

Παρόμοια με το χαρούπι, το κακάο μπορεί να αποτελέσει ιδανική εναλλακτική του καφέ. Σε ένα μπρίκι ζεστάνετε μισό φλιτζάνι νερό με μισό φλιτζάνι γάλα της επιλογής σας και προσθέστε 1/2 κ.γ. κανέλα και λίγο πιπέρι καγιέν. Αν προτιμάτε τη γλυκιά γεύση συμπληρώστε με λίγη στέβια.

Μάκα

Η μάκα προέρχεται από τον κόνδυλο ενός ποώδους φυτού που φύεται στις Άνδεις. Έχει ωραία και κάπως γλυκιά γεύση. Πρόκειται για γνωστό «εξισορροπηστικό» του οργανισμού με θετική επίδραση στην ισορροπία σεξουαλικών ορμονών, τα επίπεδα ενέργειας και τη γενικότερη υγεία. Προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού στο ρόφημά σας από κακάο ή χαρουπούπι και δείτε τη διαφορά!

Μάτσα

Πρόκειται για ειδική περίπτωση πράσινου τσαγιού σε σκόνη. Ο τρόπος παραγωγής του το κάνει πολύ ανώτερο του κλασικού πράσινου τσαγιού καθώς περιέχει πενταπλάσιες ποσότητες της L-Θειανίνης, μιας ουσίας που δημιουργεί διαύγεια και συγκέντρωση στον εγκέφαλο. Σε ένα μπρίκι βάλτε μισό φλιτζάνι νερό με μισό φλιτζάνι γάλα της επιλογής σας και προσθέστε 1/2 κ.σ. μάτσα και λίγη στέβια. Ζεστάνετε σε χαμηλή φωτιά ανακατεύοντας διαρκώς μέχρι να ζεσταθεί και να αφρατέψει. Αν προτιμάτε το ρόφημα κρύο, προσθέστε παγάκια και απολαύστε!

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα ροφήματα ως εναλλακτικές του καφέ; Ποιο είναι το αγαπημένο σας; Έχετε κάποια άλλη πρόταση; Μοιραστείτε τη γνώμη σας στα σχόλια παρακάτω.

Author Profile

Γκλόρια Κωνσταντουδάκη
Γκλόρια Κωνσταντουδάκη

Η Γκλόρια Κωνσταντουδάκη έχει πτυχίο Βιολόγου με πρακτική στη Μοριακή Βιολογία και Βιοτεχνολογία.


Ως πιστοποιημένη Σύμβουλος Διατροφής και Ευεξίας, ενημερώνεται διαρκώς πάνω σε θέματα παχυσαρκίας, μεταβολισμού, ενδοκρινολογίας, διατροφής και υγείας.

Από το 2012, μέσω άρθρων, ομιλιών και σεμιναρίων, μεταδίδει τις γνώσεις της, στοχεύοντας στην ορθότερη ενημέρωση πάνω σε βασικά θέματα που αφορούν την υγεία και το ευ ζειν.

.

https://bodylovecounseling.com

.

https://www.facebook.com/bodylovecounseling


Η Γκλόρια Κωνσταντουδάκη έχει πτυχίο Βιολόγου με πρακτική στη Μοριακή Βιολογία και Βιοτεχνολογία.

Ως πιστοποιημένη Σύμβουλος Διατροφής και Ευεξίας, ενημερώνεται διαρκώς πάνω σε θέματα παχυσαρκίας, μεταβολισμού, ενδοκρινολογίας, διατροφής και υγείας.
Από το 2012, μέσω άρθρων, ομιλιών και σεμιναρίων, μεταδίδει τις γνώσεις της, στοχεύοντας στην ορθότερη ενημέρωση πάνω σε βασικά θέματα που αφορούν την υγεία και το ευ ζειν.
.
https://bodylovecounseling.com
.
https://www.facebook.com/bodylovecounseling

Leave your thought