Blog

Vegan διατροφή: Τα οφέλη στην υγεία μας

Η vegan διατροφή αποτελεί ουσιαστικά έναν τρόπο ζωής από τον οποίο αποκλείεται η χρήση προϊόντων ζωικής προέλευσης. Οι vegan δεν τρώνε κανένα ζωικό προϊόν, συμπεριλαμβανομένων του μελιού, των αυγών και των γαλακτοκομικών προϊόντων και δεν θα χρησιμοποιήσουν ρούχα, σαπούνια και άλλα προϊόντα που έχουν πηγή τα ζώα με οποιοδήποτε τρόπο. Αυτή η επιλογή μπορεί να είναι αρκετά υγιεινή, αλλά αν

Read More

Πόσο υγιεινή είναι η μαύρη σοκολάτα

Πολύ συχνά το τελευταίο διάστημα διαπιστώνω πως αρκετός κόσμος επιλέγει τη μαύρη σοκολάτα ως πιο υγιεινή και λιγότερο παχυντική εκδοχή για τις ώρες τις υπογλυκαιμίας. Ωστόσο, υπάρχει μια παρανόηση ως προς ένα αρκετά σημαντικό σημείο. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή… Ποια είναι τα οφέλη; Αν επιλέξετε σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο τότε μιλάμε για μια αρκετά θρεπτική

Read More

6 τονωτικά εναλλακτικά του καφέ

Στο προηγούμενο άρθρο του BODYLOVE αναφέρθηκα στο πώς λειτουργεί ο καφές και πώς επιδρά στον εγκέφαλο και στο σώμα Σε αυτό καταλήγουμε πώς είναι προτιμότερο να κάνουμε χρήση καφέ με μέτρο και όχι άσκοπα. Τι γίνεται όμως όταν αποζητάμε κάτι να μας τονώσει χωρίς αυτό να είναι καφές; Μην ανησυχείτε. Παρακάτω σας προτείνω αρκετές εναλλακτικές με ζεστά ή δροσερά ροφήματα

Read More

Γιόγκα: Είναι πιο αποτελεσματική το πρωί ή το βράδυ;

Η γιόγκα αποτελεί τόσο πνευματική, όσο και σωματική άσκηση και γι’ αυτό μας ωφελεί οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Ωστόσο, υπάρχουν φορές που την χρειαζόμαστε περισσότερο μια συγκεκριμένη ώρα, ανάλογα με το καθημερινό μας πρόγραμμα, τον οργανισμό μας και τον τύπο της προσωπικότητάς μας. Ένας πρωινός τύπος ίσως χρειάζεται την ευεργετική και κινητήρια δύναμη ορισμένων ασάνων για να ξεκινήσει τη μέρα,

Read More

Αν όχι ζάχαρη τότε τι; ποια υποκατάστατα να προτιμήσω;;;

Στα προηγούμενα άρθρα επικεντρωθήκαμε στην προβληματική φύση της ζάχαρης και γενικότερα των ζαχάρων, εξηγώντας το πώς αυτά επηρεάζουν αρνητικά την υγεία μας. Γιατί να ελαττώσω τη ζάχαρη; Διαβάστε στα παρακάτω άρθρα πώς η ζάχαρη επηρεάζει το σώμα και θα καταλάβετε: Το πρόβλημα με τη ζάχαρη – μέρος 1 & μέρος 2 Αν κάποιος πάρει την απόφαση να κόψει ή έστω να περιορίσει

Read More

Υγιεινά Blondies με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο

Το τελευταίο διάστημα πειραματίζομαι αρκετά με γλυκίσματα χωρίς γλουτένη (όσοι έχετε συμμετάσχει σε κάποιο σχολείο διατροφής ή δουλεύετε προσωπικά μαζί μου γνωρίζετε τη σημασία μιας διατροφής προσεγμένης σε αντιθρεπτικά). Κακά τα ψέματα έχουμε μεγαλώσει σε μια κουλτούρα αρτοσκευασμάτων και πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να φανταστούμε μια ζωή δίχως κέικ, μπισκότα, πίτσες και τα συναφή. Δουλειά μου ως σύμβουλος είναι να

Read More

Υγιεινά Blondies με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο

Το τελευταίο διάστημα πειραματίζομαι αρκετά με γλυκίσματα χωρίς γλουτένη (όσοι έχετε συμμετάσχει σε κάποιο σχολείο διατροφής ή δουλεύετε προσωπικά μαζί μου γνωρίζετε τη σημασία μιας διατροφής προσεγμένης σε αντιθρεπτικά). Κακά τα ψέματα έχουμε μεγαλώσει σε μια κουλτούρα αρτοσκευασμάτων και πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να φανταστούμε μια ζωή δίχως κέικ, μπισκότα, πίτσες και τα συναφή. Δουλειά μου ως σύμβουλος είναι να

Read More

Iyengar Yoga

Είναι ευρέως γνωστή ως η θεραπευτική yoga γιατί εστιάζει στις σωστές στάσεις του σώματος με σκοπό το σώμα να αναπτυχθεί σωστά και να γιατρευτούν οι πόνοι που έχουν συνήθως οι μαθητές από τη λάθος στάση σώματος για πολλές ώρες. επειδή ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές αντοχές και διαφορετικές αδυναμίες στην yoga Iyengar χρησιμοποιούνται για να τελεστούν οι ασκήσεις καρέκλες, κουβέρτες

Read More

Ashtanga Yoga

Πρόκειται για έναν αυστηρό τρόπο εκγύμνασης που περιλαμβάνει μια σειρά από ασκήσεις σε κάθε μάθημα. Η βασική ιδέα είναι η συνεχής επανάληψη των συγκεκριμένων ασκήσεων μέχρι να φτάσετε στο σημείο να τις κατέχετε άριστα για να προχωρήσετε σε καινούργιες ασκήσεις που είναι πιο δύσκολες και απαιτητικές. Η αναπνοή Ujjayi ή αναπνοή που μοιάζει σαν ελαφρύ αεράκι του ωκεανού είναι βασική

Read More

Vinyasa Flow

Είναι σαν διαλογισμός εν κινήσει. Όλες οι στάσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την αναπνοή και διαρκώς σας ωθούν σε μια κίνηση προς τα μπροστά για να καταφέρετε να κάνετε μια όρθια στάση. Αυτό το στιλ είναι σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους μαθητές με σχετική εμπειρία να αναπτύξουν τη δύναμη τους και να ανέβουν επίπεδο τόσο σωματικά όσο και πνευματικά.

Read More